Címkék: ,

Egyszer egy királyfi
mit gondolt magában,
trallala, trallala,
mit gondolt magában?

Lehányta magáról
királyi ruháját,
trallala, trallala,
királyi ruháját.

Rávette helyette
a kocsis gúnyáját,
trallala, trallala,
a kocsis gúnyáját.

Elindult megkérni
szegény ember lyányát,
trallala, trallala,
szegény ember lyányát.

"Adj' Isten jó napot,
szegény ember lyánya,
beszabad-e jönnöm,
szegény ember lyánya?"

"Fogadjisten kendnek,
szegény kocsis legény
hozta Isten, hozta,
szegény kocsis legény!

Üljön le minálunk,
nálunk kanapéra,
trallala, trallala,
nálunk kanapéra."

"De nem azért jöttem,
hogy én itt leüljek,
trallala, trallala,
hogy én itt leüljek.

Hanem azért jöttem,
jössz-e hozzám vagy sem,
trallala, trallala,
jössz-e hozzám vagy sem?"

"Elmegyek én kendhez,
szegény kocsislegény,
illik kend énhozzám,
szegény kocsis legény."

Akkor a királyfi
mit gondolt magában,
trallala, trallala,
mit gondolt magában?

Elindult megkérni
gazdag bíró lyányát,
trallala, trallala,
gazdag bíró lyányát.

"Adj' Isten jó napot,
gazdag bíró lyánya,
trallala, trallala,
gazdag bíró lyánya!"

"Fogadjisten kendnek,
szegény kocsis legény
trallala, trallala,
szegény kocsis legény!

Üljön le minálunk,
nálunk a - lócára,
trallala, trallala,
nálunk a - lócára."

"De nem azért jöttem,
hogy én itt leüljek,
trallala, trallala,
hogy én itt leüljek.

Hanem azért jöttem,
jössz-e hozzám vagy sem?
Trallala, trallala,
jössz-e hozzám vagy sem?"

"Gazdag leány vagyok,
gazdag legényt várok,
trallala, trallala,
gazdag legényt várok."

Akkor a királyfi
mit gondolt magában,
trallala, trallala,
mit gondolt magában?

Lehányta magáról
a kocsisi gúnyát,
rávette helyette
a királyi pompát.

Elindult megkérni
gazdag bíró lyányát,
trallala, trallala,
gazdag bíró lyányát.

"Adj' Isten jó napot,
gazdag bíró lyánya,
ba szabad-e gyünnöm,
gazdag bíró lyánya?"

"Hozta Isten, hozta,
fényes királyúrfi,
trallala, trallala,
fényes királyúrfi.

Üljön le hát nálunk
selyemkanapéra,
trallala, trallala,
selyemkanapéra."

"De nem azért jöttem,
hogy én itt leüljek,
trallala, trallala,
hogy én itt leüljek.

Hanem azért jöttem,
jössz-e hozzám vagy sem,
gazdag bíró lyánya,
jössz-e hozzám vagy sem?"

"Elmegyek én kendhez,
fényes királyúrfi,
illik kend énhozzám,
fényes királyúrfi."

"Nem kellesz énnekem,
gazdag bíró lyánya,
kell nekem, kell nekem
szegény ember lyánya!


*****

Comments (0)

Megjegyzés küldése